2014. március 30., vasárnap

#1 Díj


Földi Dominika, nagyon szépen köszönöm az első díjamat! :) x


11 dolog magamról:
- Imádom a ByTheWay-t, hihetetlen milyen hatással vannak rám, nem hittem volna, hogy képesek lesznek így befolyásolni az életemet.
- A legnagyobb álmom London.
- Imádom a katonás dolgokat, ha egyenruhás embereket látok, minden bajom van.
- Elég könnyen meg lehet bántani.
- A kutyusom jelenleg a mindenem.
- Tanulás után szeretnék kint dolgozni Angliában.
- Nagyon nehezen felejtek.
- Utálom a reggeleket és a korán kelést.
- Szeretek új emberekkel ismerkedni.
- F1 megszállott vagyok.
- Szeretek öleléseket adni és kapni.


11 válasz:
Ki a példaképed? Zayn Malik és Schumi.
Kedvenc dalod? Little Things.
Kedvenc sorozat? Teen Wolf, PLL, TVD, Merlin, The Originals
1D vagy 5SOS? Mind a 9-en meghatározó személyek az életemben, szóval nem választanék.:)
Hány éves vagy? Pár hónap és 18.
Miért kezdtél el blogot írni? Sokat olvastam, és ki akartam próbálni magam én is. Azóta nem tudok leállni.
Jártál már külföldön? Ha igen, akkor hol? Egyszer, Bécsben.
Kedvenc étel? Sült krumpli, fánk.
Mi a kedvenc tantárgyad? Tesi, angol.
Ha egy napra visszamehetnél az időben, hová mennél vissza és miért? 2011, nem úgy viselkednék az akkori legfontosabb személlyel, ahogy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése