2014. augusztus 3., vasárnap

#3 Díj


Zselyke Szeri, nagyon szépen köszönöm a díjat ! :) x

10 dolog magamról:
- Szeretek ByTheWay koncertekre járni, imádom a srácokat, nagyon tehetségesek.
- Egyre jobban nyílok meg az embereknek.
- Sok olyan dolog van, amit bár ne tettem volna meg.
- Szeretek rajzolni, olyankor nem gondolok a gondjaimra.
- Nem szeretem ha hülyének néznek.
- Sorozatfüggő vagyok.
- Mondhatni nem tudok twitter nélkül élni.. Kockaaaa.
- Nem szeretem az augusztust, még ha akkor is van a szülinapom.
- Utálom a szemüvegemet.
- Olyan vagyok, mint Mikey.. 3 havonta festem a hajamat.

Válaszaim:
Mivel töltöd a szabadidőd legnagyobb részét? Vagy otthon vagyok, vagy kimegyek a barátaimmal.
Mikor próbáltál ki utoljára, valami új dolgot? Őszintén? Fogalmam sincs.
Utoljára melyik dalt hallgattad? Austin Percario - Headstrong
Szerinted kik sorolhatóak a helyes pasik közé? (1D-n kívül, hiszen az apal) 5SOS, Union J, Dylan Sprayberry, Tyler Posey, Dylan O'Brien, Jack Wilshere, Theo Walcott, Matt Damon, Josh Hartnett, Ian Somerhalder.. És még sorolhatnám.
Életed legboldogabb pillanata? Amikor megkaptam az első kutyámat.
Milyen színt adnál a nyárnak? (Pl: Tél-Fehérség/ Tavasz..) Sárga.
Ha lehetne, szeretnél örökké élni? Határozottan nem.
A szüleidben, vagy a barátaidban bízol meg jobban? Magamban.
Sorold fel a 3 kedvenc bandád. 1D, 5SOS, ByTheWay
Életcél? Szeretnék sportriporter lenni és kint dolgozni Angliában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése