2015. október 24., szombat

Figyelem figyelem !

Halihó Drágáim!

Először is köszönöm mindenkinek az egész blogra való visszajelzést, nagyon jól esik és öröm látni, hogy sikerült odatennem ezt a sztorit. Sokat gondolkodtam, (már csak a ti kérésetekre is) hogy legyen-e folytatás, vagy ne. Ez most hivatalos: nem lesz. Nem szeretném, ha elcsépelt történet lenne a végére, én úgy érzem ez így teljes, és mindenki fantáziájára bízom mi lett a két szereplőmmel a jövőben.

Amiért írok az egy picit fontosabb számomra. Már nagyon régóta gondolkodok rajta, és most úgy érzem itt az ideje bele vetnem magam egy személyes blogba. Nem tudom kit érdekel az unalmas mondandóm, de mivel itt vagyunk a legtöbben, ezért itt osztom meg. Szóval szeretnék indítani egy rendes blogot, ami remélhetőleg segít majd egy kicsit nekem is, és esetleg azoknak, akik ugyanabban a cipőben járnak, mint én. Ötletem sincs mi hogy lesz, de szeretnék belevágni. Szóval, akit érdekel az itt megtalálhatja: http://itsjustablogsowhat.blogspot.hu/

Remélem jól telik majd a szünetetek és kipihenitek magatokat!

Legyetek jók. Millió puszi. xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése